Kamerabehov!

Jag kollar för fullt på kameror. Vet ju vad dom säkert kommer säga på netonnet om min fuktskadade kamera, att jag måste betala för att få den lagad. Och då köper jag hellre en ny, för min är inte så jätte bra. Funderar på den "berömda" bloggkameran Samsung PL100. Många säger att den är bra. Speciellt för porträtt foton. Eftersom den har en unik skärm där fram, så man ser hur bilderna blir. Om någon vet hur det är så skriv en kommentar!

Ska åka till netonnet imorgon med min syster, försöka byta och kolla på en ny♥

Lizette
2010-07-30 @ 17:47:53
URL: http://lizette.blogg.se/

Sv: Ja, kan förstå att du längtar tillbaka. Min syster åker till Gran Canaria imorgon och blir där i tre veckor. Avundsjuk?



Den där kameran har jag också funderat på, men den jag kollade på hade ingen blixt, se till så de e de på den. Skriv gärna en recension om kameran för jag vill nästan ha den. (bäst till ego-bilder ju)

Matilda
2010-07-31 @ 14:01:02
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Sv; haha jo men nu har jag inte ont längre :)



tycker du ska satsa på en canon eos 450d, dyra men bra :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0