Confused.

Vet inte vad jag gör vaken, jag bör sova då alkoholen i kroppen inte ens gått ut än. Hade en riktigt rolig utgång, men jag vaknade nyss upp av mina två timmars sömn och drömde en mardröm som jag fortfarande är rädd för, inte nog med att det är så jag känner så ska man drömma om det också. Nu ska jag klargöra lite av det lilla som jag själv känner varför jag varit frånvarande och inte den gamla "Erica" som alla så fint säger.
 
Okej.. Jag lova mig själv att inte vara ledsen men jag kan inte hålla mig längre. Just nu mår jag sämre än sämst, jag kan inte riktigt ta på vad det är och jag kan inte ens tänka utan att få ont i magen. Helst av allt skulle jag vilja låsa in mig i en vecka, bara för att få vara med mig själv. Tänka och bara stänga av ALLT. Precis allt! 
 
Jag kan inte påstå att jag har varit mig själv under dem närmsta dagarna/ veckorna. Och det skrämmer mig. Jag vet inte ett smack längre och det känns som allt jag gör bara kommer bli fel. 
Jag vet att kanske gå ut med detta offentligt inte är det bästa och jag vill inte att folk ska tycka synd om mig och fråga hur allt är. Har redan fått miljoner frågor men jag har inget svar på något. Jag är helt tom in och utantill. 
 
Önskade egentligen bara att jag kunde spola fram i tiden, se mina val i livet och komma underfund med vad jag egentligen vill. Jag menar inte att såra andra om det har gått ut över er, men innerst inne vet ni att jag inte är mig själv. Jag kan bara förklara mig som vilsen och förvirrad.
 
Finns ingen jag kommer kunna prata med för jag vet att ingen kommer förstå vad jag vill få ut med allt detta, jag är fast i mig själv och mina hundratusentals tankar. Utsidan visar inte det insidan känner. Jag måste bara hitta tillbaka till mig själv..
Jag kommer bli bra men bara inte idag, inte imorgon och kanske inte på någon vecka framöver, allt jag behöver är bara mig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0