Måndag

God kväll! Tänkte bara slänga upp ett litet inlägg om dagen. Känner att jag inte riktigt har lust att börja bloggandet med ett lång inlägg om tiden som varit, gör det när jag har god tid och lust till det. Det är ju liksom ganska länge sedan jag bloggade så det är ju en hel del ni ska få ta del av. 
 
Dagen började med en lång sovmorgon, dock har jag vaknat till och från men sedan blev jag väckt strax efter tolv och då var det lika bra att vakna till liv. Sedan kom min pojkvän hem men han skulle iväg och då tänkte jag följa med honom. Men då ringde syster så åkte och mötte henne istället, jag var på jakt efter en alla hjärtansdag present men dock utan resultat. Så imorgon ska jag ställa klockan på
'tidigt' för att sedan åka iväg och kika på en present, vet ju vad han ska få. Så i år blir det ganska lätt. Skulle sedan behöva hem för att baka semmelbullar. Kom på att det är den dagen också. Hemmagjorda är ju helt klart godast.
 
Apropå min kille så har han gått och blivit sjuk igen så jag väckte honom för ett tag sedan och gav honom en tallrik med apelsiner så att han förhoppningsvis snart kan bli frisk! Jag har heller ingen lust att bli sjuk. Varför ska killar vara extra känsliga och gnäliga när dom blir sjuka, tycka synd om sig själva och kräva uppmärksamhet haha någon som tänkt på det? Jag sitter här och är inte ens det minsta trött medans han ligger och sover och jag vill göra något trots klockan men tror jag ska sätta på en film jag sedan kan somna till. Ska ju försöka komma upp skapligt. Vi hörs imorgon ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0