Som en söndag ska vara

Hej bloggen. Det var väldigt länge sedan jag skrev det. Har faktiskt tänkt och komma tillbaka till "bloggvärlden" igen och uppdatera lite. Börjar med dagen så kommer resten om vad som har hänt i ett annat inlägg. Idag har vi haft en riktigt mysig dag. Hade en lång sovmorgon imorse och sov ikapp alla timmar jag missat denna helg. Gick sedan ner till affären och handlade lite gott till våran stora goda frukost. Bestämde mig för någon dag sedan att den här söndagen skulle bestå av scones bak och massa annat gott och det blev det! På bordet stod nybakta scones, färskpressad apelsinjuice, massa goda pålägg, kokt ägg, yoghurt med färska frukter och marmelad som jag länge suktat mig på. Ja, allt gott fanns samlad i en och samma frukost. Vi fick sedan besök av två grabbar och filmen som gick på tv byttes snabbt ut mot fotboll, standard. Sedan har dagen bara flugit förbi. Vi tog nyligen ett bad, nu ska vi mysa till film. Ledig imorgon och jag kan inte annat än njuta! ♥

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0