4 Mars

Måndag.. Igen! Tiden går ju så for nu för tiden. Måndagar för min del består av ledighet så otroligt skönt men denna vecka är det min enda lediga dag. Dock så kan man väll inte påstå att mina måndagar är så roliga då dom består av tvättstuga och städning eftersom jag aldrig hinner med det annars. Hade morgontiden så jag var upp redan innan sju. Så trött efter en sömlös helg med knappt fem ynka timmar i sängen.
 
Men idag har jag i alla fall tvättat, hunnit en sväng förbi IKEA med min killkompis som skulle dit och handla så jag passade på att följa med och handla en torkställning som jag förövrigt inte haft tidigare och då har jag bott i min lägenhet i över ett år! Helt galet. Varför jag behöver en är för vårt torkrum är så dålig ingenting blir torrt så jag får alltid ta upp allt och hänga överallt i lägenheten men det blir det ändring på nu. Vill ju så gärna ha en egen tvättmaskin men det får inte plats för jag har ju badkar, vilket jag inte klagar över. Så mysigt. 
 
Kommer blogga om allt som hänt under dom senaste månaderna en annan gång, möjligtvis ikväll men nu ska jag fixa mig sedan iväg! ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0