Montering

Är tillbaka men bara för tillfället vi ska nog åka iväg igen för att handla mat. Kylen börjar bli tom. Vi var iväg och lämna tillbaka en sak på MIO. Sedan lite av en slump åkte vi till en butik för att kika på en tv-bänk, är så trött på den jag har den känns för liten för den stora tvn och ingen bra förvaring i den. Så vad gjorde jag? Jo, jag köpte en ny som Fredrik sitter och monterar nu. Jag sitter och kollar på och får inte hjälpa till.
 
Om någon är sugen på min "gamla" tv-bänk (som är hur fräsch som helst) får ni hojta till.
Ska även köpa ett nytt soffbord och två nya byråer, för det behövs.
Vi tog en kort fika alledels nyss för att mätta hungern lite endast ätit en smörgås på hela dagen. Så nu ska jag ta och börja med maten innan vi ska iväg igen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0