Torsdag

God morgon! Eller vet inte om jag ska kalla det en "god morgon" känns som ingen ville låta mig sova idag, bara för att jag har sovmorgon. Blivit väckt flera gånger. 
Men några timmar sömn blev det allt. Nu sitter jag och kikar lite på tv innan det är dags att fixa mig. Jobb till sent ikväll. Vilket jag ogillar ganska skarpt då man kommer hem sent, äter middag mitt i natten och så hinner jag knappt umgås med Fredrik innan det är dags och sova igen. Jag blir ju så trött på kvällarna.
 
Vi hyrde film för någon dag sedan för att inviga nya tv-bänken. Och den filmen har jag provat sett två gånger och somnat båda gångerna, ikväll kanske vi får prova det igen innan den ska tillbaka till butiken. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag somna igen. Inte för att den var dålig utan mer för att jag kan inte se film på kvällstid utan att slockna. Haha.
Jaja, det är skönt att få ha sovmorgon också. Jag ska inte klaga!
Igår kväll försökte vi efterlikna en god pasta som vi älskar som finns på en restaurang, vi hade ju inte exakt samma recpt men den blev hur god som helst! Gissa vad jag ska ha i matlåda idag?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0