160513

Jag håller på att hitta något sorts inspiration till att blogga, när den väl är framme så försvinner den direkt. Tro mig så många gånger jag loggat in men sedan inte kommit på något att skriva om.. Trots att det hänt en hel del.
Nu är klockan egentligen på tok för mycket för jag vet att jag bara kommer sova bort hela dagen om jag är vaken mycket längre, dock väntas det jobb imorgon så jag kan inte sova bort hela dagen. Men vill hinna få lite gjort. Håller på skriva en inköpslista, hoppas på att man kan hinna handla hem lite mat imorgon. Kylen har nämligen fått varit tom alldeles förlänge nu. Minns knappt senast jag handlade hem mat. Så det är på tiden! Just nu sitter jag nerbäddad i soffan med någon film på tvn och datorn i knät och en skål med godsaker i, har suktat på jordgubbar hela veckan, så idag köpte jag mig en massa jordgubbar.
Ska nu strax hoppa ner i sängen och sova men tänkte bara uppdatera och visa att jag faktiskt lever. 
Godnatt ♥
Det kan faktiskt vara riktigt mysigt att bara få tillbringa tid med sig själv.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0